27
Mar 2020
5 найпопулярніших програм для проведення конференції онлайн
Команда UBI Конференц Холл зібрала найпопулярніші сервіси для організації онлайн конференцій, які допоможуть організувати віддалену роботу найбільш ефективно.
Зміст статті:
Як бачимо, можливості для проведення зустрічей у форматі онлайн досить широкі, головне – визначитися з програмою для їх проведення.
Zoom
Сервіс створювався саме для відеоконференцій та онлайн зустрічей. Кількість: до 50 осіб. Переваги:- на екран виводяться трансляції всіх учасників зустрічі
- можна використовувати груповий чат для обміну файлами
- працювати можна з різних пристроїв, є зручна мобільна версія
- можливість створення кімнат для спільної роботи
- всі приходять на запрошення (посилання на онлайн-конференцію), яке можна відправляти будь-яким зручним способом: поштою або месенджером
- є інтеграція з Zapier (онлайн-конструктор) і Salesforce Sales Cloud (CRM-системи)
- доступний локальний запис, а також хмарний – для платного користування
- в теорії, він може працювати з мережами Wi-Fi, 4G, LTE і 3G, але на практиці для гарної комунікації потрібен хороший Wi-Fi.
- для групових конференцій існує обмеження за часом – 40 хвилин, якщо це безкоштовна версія
- Професійний – $ 14.99 на місяць. З основних переваг можна виділити наступні: конференція може тривати до 24 годин, є функція звітності, кількість учасників можна розширювати до 500 або 1000 за окрему плату (в базовому варіанті дозволяється тільки запрошувати до 100 осіб), хмарний запис. Такий варіант підійде для невеликих підприємств, малого бізнесу.
- Бізнес – $ 19.99 на місяць. Крім всіх бонусів з попереднього пакету, тут розширюється кількість учасників до 300. Інтерфейс можна оформити відповідно до корпоративного стилю компанії та зробити іменний URL та приєднати індивідуальну пошту для розсилки запрошень. Є панель адміністратора і інтеграція з LTI.
- Підприємство – $ 19.99 на місяць. Тут аналогічні умови, як і в Бізнес-пакеті, але за клієнтом закріплюється спеціаліст від сервісу, який допомагає в роботі. Також тут більше умов щодо кількості людей: корпоративна підписка Enterprise підтримує до 500, а Enterprise Plus – до 1000.
Skype
Звична програма для конференцій онлайн, спілкування і роботи. Включає в себе всі основні способи комунікації: текстове листування, обмін файлами, відправка голосових повідомлень, відеочат. Є ще інші функції, наприклад, телефонні дзвінки. Кількість: відеодзвінок – від 2 до 10 осіб, голосовий чат – до 25 осіб, група для чату та обміну файлами – до 100 осіб. Переваги:- програма безкоштовна для використання
- миттєва передача файлів
- є функція демонстрації екрану іншим користувачам
- крім організації відео конференцій, можна влаштовувати текстовий чат або обмінюватися голосовими повідомленнями
- для групових відео-дзвінків з кількістю людей більше 10 доведеться купити преміум-версію.
- якщо текстовий чат цілком зручний, то колективні інтернет-конференції проводити проблематично – страждає якість.
Proficonf
Популярний сервіс для проведення конференцій онлайн або навчальних тренінгів. Розроблявся спеціально для малого бізнесу і організації роботи на відстані. Тому тут є все необхідне для нарад і роботи в команді дистанційно. Кількість: в одній переговорній кімнаті є можливість зібрати 250 чоловік. Переваги:- головний плюс, який відрізняє від багатьох аналогічних програм – це можливість спілкування між усіма присутніми, тобто, кількість спікерів не регламентована
- платформа працює за допомогою браузера, тому встановлювати окремі додатки не доведеться
- простий і зрозумілий інтерфейс
- досить зручна безкоштовна версія: до 25 осіб, немає обмежень за часом проведення конференцій, безстроковий період дії
- запис до 3-х годин без перерви можлива тільки в преміум-версії
- Pro – 12 $ на місяць. Три кімнати для онлайн-заходів і до 100 осіб у кожній, можливість збереження конференції.
- Premium – 25 $ на місяць. 5 кімнат і до 250 учасників в кожній, запис з можливістю автозапису.
ClickMeeting
Онлайн-програма з величезним функціоналом, тут можна влаштовувати не тільки інтернет-конференції між співробітниками, але і проводити вебінари. Це все завдяки можливості налаштування візуального супроводу. Кількість: дозволяє включити в один сеанс до 4 доповідачів, в розширеній версії можна проводити масштабні заходи для 5000 осіб. Переваги:- завантажувати спеціальний софт не потрібно, всі учасники зможуть зайти з браузера
- в програмі є простий конструктор, який допоможе оформити інтерфейс відповідно до тематики зустрічі або корпоративного стилю організації
- можна організувати загальний доступ до робочого столу
- для зворотного зв’язку передбачений чат з питаннями
- є додаток для смартфонів, які допоможуть керувати процесом з мобільного
- це повністю платний сервіс, після 30-денного пробного періоду, потрібно буде оформити підписку
- він розроблений все-таки для вебінарів та тренінгів, де є виступаючий і слухачі, а ось для робочої наради підійде краще Zoom або Skype.
- Live – 25 $ на місяць. Відеоконференцзв’язок в прямому ефірі, 25 аудіо каналів, 4 камери.
- Automated – 40 $ на місяць. Крім перерахованого вище, є автоматизована запис.
Google + Hangouts
Продукт від компанії Google, який буде зрозумілий для користувачів. Відмінно підійде для термінових відео-нарад, тому що створювати спеціальні кімнати для коференцій не потрібно, достатньо просто набрати користувача. Для вирішення дрібних робочих питань – те, що потрібно. Кількість: в відеочат можна додати до 10 осіб (і до 25 в платній версії), а в групу для листування – до 150. Переваги:- проста реєстрація, якщо є аккаунт в Google, то вся інформація підв’язується автоматично
- простий і зрозумілий інтерфейс
- Програма недоступна в Китаї, тому для роботи з міжнародними партнерами підійде не всім
- Більша кількість учасників: G Suite Basic і G Suite for Education – до 100, G Suite Business – до 150, G Suite Enterprise і G Suite Enterprise for Education – до 250
- Миттєві повідомлення під час відеозустрічі можна відправити через браузер або мобільний додаток, а в безкоштовній версії – тільки в браузері.
Щоб підсумувати, перегляньте таблицю з основними параметрами:
Назва програми | Платформи, які підтримуються | Як працює | Кількість учасників | Можливість запису | Для чого підходить |
Zoom | Windows, iOS, Android, MacOS | Через програму або додаток Zoom | До 50 в безкоштовній версії, від 50 до 1000 – за доплату | Локальний запис на комп’ютер для всіх, хмарний – за підписку | ВідеоВдео-конференції, наради, онлайн-навчання |
Skype | Windows, OSX, iPhone, iPad, Android, Xbox, через браузери | За допомогою програми Skype, а також через браузер | Голосова конференція – до 25 осіб, відео – до 10. У преміум-версії: відеодзвінки – до 50 осіб. | Запис відбувається в чаті, де і зберігається протягом 30 днів | Конференції, робочі збори |
Proficonf | Windows, Linux, через браузери, мобільні браузери – тільки для Android | Через браузер | До 25 осіб у безкоштовній версії, від 25 до 250 – за підписку | Доступний при підписці, триває до 3-х годин | Конференції, вебінари, навчання онлайн |
ClickMeeting | Підтримується всіма браузерами | Через браузер | До 4 доповідачів і до 5000 учасників | Запис зберігається протягом 6 годин | Конференції, семінари, лекції, масштабні онлайн-заходи |
Google+Hangouts | Підтримується всіма платформами | Через програму, онлайн або додаток на мобільному | Відеоконференція – до 10 осіб, чат – до 150. У розширеній версії може бути до 250 чоловік, в залежності від тарифу. | Запис доступний тільки для платної версії | Конференції, наради, навчання онлайн |
Comments