fbpx
Logo

Experiential marketing – напрямок в маркетингу та просуванні, який передбачає відхід від стандартних інструментів набридливої ​​реклами. Experiential marketing спрямований на створення стійких емпіричних зв’язків між брендом і споживачем. Які інструменти використовує маркетинг вражень, які компоненти він включає і як знайти ключ до серця клієнта – в нашому матеріалі. А ще ми розповімо, як провести захід, з яким споживач стане амбасадором вашого бренду серед свого оточення.

 

Що включає маркетинг вражень?

Маркетинг вражень сьогодні – головний тренд просування бренду на ринку. Його особливість – враження  від впливу повинні ґрунтуватися на власному емпіричному досвіді споживача. Традиційні канали комунікацій – борди, телевізійна або радіо реклама, листівки, флаєри – не діють. Покупця (клієнта) потрібно заманити в спільний з брендом простір, пережити з ним власний досвід. Для цього використовується стратегія проведення штучних активацій.

Один з ключових інструментів Experiential marketing – проведення заходів. Це може бути бізнес-конференція, семінар або вірусний флеш-моб. Все залежить від того, чим займається ваш бренд. Головне – щоб споживач/клієнт став повноправним учасником подій.

 

Зробіть ваш бізнес Instagrammable

Іншими словами – зробіть так, щоб користувачі соціальних мереж захотіли написати про вас в своїх профілях. Бізнесу, якому вдається створити такий простір у себе, на своїй території, пощастило. Проте створення простору з інтерактивними об’єктами, інтер’єром, раціонально в кафе або ТРЦ, в якому хочеться зробити фото і поділитися емоціями з друзями. А якщо ви займаєтеся веб-розробкою, виробляєте корм для кішок або пропонуєте бізнес-консалтингові послуги? Тоді потрібно вийти за межі офісу і проводити активації на стороні.

 

Головне – креативна ідея!

Чим готові ділитися користувачі в соціальних мережах? Емоціями, подіями, які справили на них незабутнє враження. Тому їх потрібно дивувати. Проведіть бізнес-семінар, на якому гуру поділиться безкоштовно секретами. Побудуйте унікальний простір з розвагами, які просто розвеселять. Покажіть, як продукт змінює світ на практиці.

 

Підберіть локацію

Дуже важливо підібрати відповідні майданчики. Вони повинні бути «інстаграмними», щоб фото було не соромно викласти в сторіз. У гонитві за інтер’єрами і фото-фонами не забувайте про комфорт. Ключові вимоги до локацій для проведення заходів маркетингу вражень:

– зручне місце розташування. Ви не уявляєте, скільки людей відмовляються від відвідування шикарних заходів лише тому, що незручно дістатися;

– оптимальна місткість. Майданчик не повинен бути занадто великим (здаватиметься, що захід не користується попитом) або маленьким (буде тісно);

– бути комфортним.

Вибір локації – ключовий момент! Ставтеся до нього відповідально!

 

Що потрібно підготувати для успішного заходу?

Захід в рамках маркетингу вражень має бути яскравим, креативним, тому єдиного рецепту в ньому немає. Можна виділити певні чек-поінти, які обов’язково потрібно передбачити в рамках підготовки. Для наочності представимо їх в таблиці:

Дія

Характеристика

 

Придумайте креативну ідею Детально розглянули вище

 

Знайдіть ідеальну локацію Описано вище

 

Запросіть лідерів думок Вони повинні бути кумирами для вашого споживача. Ви краще за всіх знаєте, хто це буде

 

Продумайте дрібниці, з якими ви зможете налаштувати споживача на загальну хвилю Це можуть бути маленькі подарунки або сувеніри, оригінальне привітання, загальні активності

 

Не забувайте про фотозони Наявність фотозони вже сама по собі мотивує гостя зробити фото і викласти в соцмережі

 

Ви можете максимально доповнювати цей список, але дії, включені в таблицю, обов’язкові.

 

Підкресліть переваги вашого бренду!

Маркетинг вражень – дуже потужний інструмент. На емпіричному досвіді відчувши переваги, які дає бренд, споживач не зможе забути цього. Тому використовуйте інструменти цього методу просування. Це складніше, ніж закупити сотню бордів в місті або вкластися в телерекламу. Але ефективність таких активностей незрівнянно вища.



Розрахувати вартість event проекту

    Кількість учасників

    Тип заходу

    Додаткові послуги

    Дата

    Кiл-сть днiв

    Контактна інформація

    Угода на обробку персональних даних

    Розрахувати вартість оренди

      Кількість учасників

      Тип заходу

      Додаткові послуги

      Дата

      К-сть днів

      Контактна інформація

      Угода на обробку персональних даних

      UBI Конференц Холл
      м. Київ

      м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

      (067) 451 92 74