Logo

Якщо розглядати формат корпоративу або ювілею, музичний супровід може бути основною подією на святі. Якщо це офіційна версія заходу, наприклад, семінар або презентація, музика буде доречна в якості фону.

Поки одні люди мріють розірвати танцпол тільки почувши початок певної композиції, інші не сприймають її на фізичному рівні. Так що смакові “пристрасті” вашої аудиторії обов’язково варто враховувати. У музики є свої тренди, також у неї є свої плюси і мінуси. Важливо розуміти, наскільки та чи інша композиція найкраще підходить для вашої події.

 

Музичний супровід на заході

  • Вступна частина

Початок заходу особливо важливий, тому що він задає тон решті частини івенту. Тому прихід гостей, знайомство з локацією та інші привітальні деталі доповнюються музикою, але в міру. Музичний супровід може виконуватися як «вживу», наприклад, джазового колективу, так і в записі. Музика повинна бути легкою та спокійною.

  • Супровід церемонії

Наприклад, це святкове вручення нагород працівникам чи виступ керівництва компанії. У всіх цих випадках достатньо коротких мелодійних «заставок» у вигляді барабанів, фанфар, уривків гімнів і т.п.

  • Аfter party

Це може стати продовженням будь-якого заходу, мета – створити неофіційну атмосферу. Аfter party, як правило, є імпровізацією. Зазвичай запрошують професійних музикантів, ді-джея або співаків. Захід такого формату надає можливість провести час із задоволенням після великого публічного заходу, а організаторам – розслабитися після закінчення своїх обов’язків. Гості можуть вільно поспілкуватися в комфортній атмосфері без усіляких формальностей.

Різні види музики для заходу

Якщо ви чітко розумієте, яка музика потрібна для ваших заходів, – можна починати вибирати пісні. Вам необхідно зібрати великий та різноманітний плейлист, щоб в будь-який момент можна було міксувати в залежності від етапу програми заходу, настрою ваших гостей і т.д.

На вибір музичного супроводу вечірки впливають різні фактори:

  • Формат заходу

Якщо це корпоратив, тоді потрібно кілька годин танцювальних хітів. У разі офіційного заходу – краще вибрати легкий джаз або фонову музику. Якщо головною подією буде урочиста церемонія, тоді на нагородження співробітників знадобиться список різних пісень і мелодій: відомих, що відповідають конкретній ситуації, – продумайте все до дрібниць!

  • Тематика

Щоб захід подарував позитивні емоції, потрібно створити правильну атмосферу. Створити її за допомогою музики досить просто. Але лише в тому випадку, коли вона підходить за тематикою. На корпоративній тусовці на Новий рік не уникнути пісень про Діда Мороза і ялинку, до ювілею компанії краще пошукати композиції з темою до Дня народження, а якщо у вас дискотека в стилі 80-90х – підійдуть хіти відповідних років. Але пам’ятайте, якщо буде багато музики в одному стилі, це може викликати у ваших гостей відчуття втоми, тому варто її міксувати.

  • Музика для колективу

Музичний супровід має бути адаптований не лише до заходу, але і до його учасників. Будь то живі виступи або фонова музика, – важливо брати до уваги вік і вподобання співробітників. Звичайно, всім догодити неможливо. Але перед заходом ви можете провести опитування про те, яка музика їм подобається і що вони бажали б послухати на події.

Музика для відмінної атмосфери

 

Музичний супровід на перервах

Живий виступ допоможе публіці відновити свою енергію під час перерви на каву. Дайте гостям можливість поспілкуватися один з одним під час перерви і відпочити для отримання нової інформації. Щоб привернути увагу публіки під час кави-брейк, ми радимо вам включити джаз або запросити групу, яка заспіває а капела. Ваші гості повернуться додому з теплими спогадами про цей момент.

А запрошений діджей додасть вашому заходу емоційності.

 

Музичний супровід для танців

Якщо захід передбачає розважальну програму, варто продумати плейлист пісень, запросити групу або діджея, враховуючи при цьому вік аудиторії. Оскільки зі смаком в музиці неможливо догодити всім, – топ найпопулярніших пісень буде найбільш доречний. Композиції повинні гармонійно вписатися в формат вашої події, щоб максимально покращити загальну атмосферу.

У разі якщо ваш захід тематичний, цю тематику можна використовувати і в музиці. Наприклад, у вас подія в стилі ретро, ​​ви можете запросити групу, яка грає сучасні хіти у вінтажному стилі. Гості будуть захоплюватися відомими мелодіями та отримають нові емоції від особливої ​​обробки і танців.

 

Музичне обладнання. UBI Конференц Хол

Якість звучання пісень та мелодій – важлива складова при проведенні заходу.

Ми працюємо в івент-менеджменті не один рік, тому з легкістю організуємо подію зі звуковим забезпеченням та обладнанням для музичного супроводу. Ви отримаєте максимально якісне звучання, а ми – задоволення від ваших емоцій.

Ми врахуємо всі ваші деталі та побажання. UBI Конференц Хол – ідеальний варіант для проведення вашого свята.

 

Підсумки

Не бійтеся експериментувати і доповнювати щось своє. Міксуйте і робіть все можливе, щоб після заходу ваша аудиторія вийшла з приємними спогадами про музичний супровід.

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74