fbpx
Logo
Організація іммерсивного заходу командою UBI Конференц Холл.

Про захід

Це креативний спосіб об’єднання фантазії та реальності. Кожен з присутніх стає учасником захоплюючої події, повністю занурюючись в неї, змінюючи перебіг подій та вплив на фінал.

Такі івенти іноді називають театром тотального занурення. Організація імерсивних заходів вимагає спеціального сценарію і особливої ​​уваги. Цей формат при правильній організації підійде для проведення заходів майже будь-якого формату – святкових корпоративів, навчальних тренінгів та навіть ділових бізнес-подій.

Від англ. immersive – «створює ефект присутності, занурення». Саме «занурення» є фішкою, яка відрізняє його від звичайних тематичних заходів, де використовуються лише деякі елементи обраного сюжету (дизайн запрошення, оформлення залу, костюм ведучого та інші).

 

Основне завдання івенту

Основне завдання імерсивного заходу, – щоб учасники занурилися в ігрове середовище,  тоді відбувається перетворення гостей в співучасників дійства.

 

Чого можна досягти за допомогою імерсивного заходу?

  • Поліпшити ставлення та взаєморозуміння між учасниками;
  • Пришвидшити процес обміну інформацією між колегами;
  • Розвинути соціальні навички співробітників;
  • Поліпшити відносини з начальником;
  • Приєднати в гру особливий контент, який дасть можливість зрозуміти місію компанії;
  • Класно провести час та обмінятися новими враженнями.

Ідеї ​​для імерсивних заходів

 

  • Квести

Ви можете створити цілий квест на обрану тему з акторами, артистами, шоу і загадковим сюжетом. Наприклад, це велике місто, де всі можуть взаємодіяти з простором та акторами граючи свою роль. Тут достатньо дати волю своїй фантазії: намалювати карту, заховати скарби і т.д. Головне, кожному зрозуміти правила гри, щоб не випасти з процесу, тоді всі отримають задоволення та надовго запам’ятають ваше свято.

  • Інтерактивне містечко

Ідея полягає в тому, щоб створити інтерактивне містечко зі своєю історією, яка складається з різних локацій, наприклад: ресторан, казино, покинута фабрика, салон краси, лікарня, клуб, магазин і так далі. На кожній з локацій учасників будуть зустрічати різні персонажі з мультфільмів або фільмів (робот, людина-павук, супергерой) та залучати до гумористичних і цікавих сцен, які підходять під місію вашої компанії. Учасники в кожному з приміщень пройдуть випробування в спритності, будуть вирішувати головоломки та взаємодіяти з акторами.

  • Містика

Підійде для тих, хто любить все містичне і не проти подивитися фільми жахів. Всі гості повинні бути в масках та містичних костюмах. Сюжетна лінія повинна бути загадкова зі страшними декораціями, інтер’єром та реквізитами. Актори також повинні бути в костюмах потойбічних персонажів. Сценарій важливо вибрати зі своєю містичною історією та цікавим розвитком подій. Можна залучити учасників до моторошного голосування та обговорення за сценарієм, кожен співробітник повинен вибрати свою роль.

  • Інтерв’ю

Це новий спосіб для загальних зборів на імерсивному заході. Співробітники роблять висновки, ставлять цілі, але це все відбувається в форматі інтерв’ю, нестандартно та з гумором, щоб нікому з присутніх не було нудно. Ідея полягає в тому, щоб створити захід як телевізійне шоу. Актор повинен перевтілитися в роль популярного ведучого та запрошувати до себе на диван співробітників компанії, щоб взяти у них інтерв’ю. Також, можна залучати їх до розважальних конкурсів та активностей, наприклад, розповісти смішний жарт, який асоціюється з компанією, знайти підхід до “важкого” клієнта, замінити фото співробітників на зірок, а учасник повинен вгадати хто є хто, провести реп-батл, потренуватися в управлінні співробітниками і т.д.

  • Пошук скарбів

Спочатку необхідно створити карту скарбів. Основна ідея полягає в тому, щоб актори-пірати сховали різні предмети, наприклад, це може бути пляшка з передбаченням, старовинна шкатулка, картина і т.д. В предметах повинна бути загадка, яка приведе до наступного пункту. В кінці учасники повинні знайти скриню зі скарбами, таким чином можна нагородити кожного співробітника за успішний пошук.

  • Зомбі-апокаліпсис

Учасники повинні остерігатися зомбі, подолати різні перешкоди і не стати жертвою переслідувачів, які женуться слідом або ховаються в засідці. На одязі учасників, які тікають від зомбі, закріплені яскраві стрічки з позначкою рівня здоров’я. Зомбі намагаються зірвати ці стрічки, а завдання учасників – не дати їх перемогти.

Можна додати різні спецефекти та розіграти тематичні сцени.

 

Підсумки

Подібні івенти вже багато років користуються великою популярністю у всьому світі. Звичайно, прогрес і масштаби імерсивних заходів вражають. Цікаво планувати та вивчати багато цікавого про цей івент, але найголовніше в ньому – брати участь і потрапляти в нереальний фантастичний світ візуалізацій.



Розрахувати вартість event проекту

    Кількість учасників

    Тип заходу

    Додаткові послуги

    Дата

    Кiл-сть днiв

    Контактна інформація

    Угода на обробку персональних даних

    Розрахувати вартість оренди

      Кількість учасників

      Тип заходу

      Додаткові послуги

      Дата

      К-сть днів

      Контактна інформація

      Угода на обробку персональних даних

      UBI Конференц Холл
      м. Київ

      м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

      (067) 451 92 74