Logo
Полный обзор Google Meet: видеоконференции теперь доступны каждому | Описание, инструкция, преимущества, видео

Команда UBI Конференц Хол підготувала детальний огляд на новий сервіс Google Meet. Він з’явився зовсім недавно, але стрімко набирає популярність. Для чого його створили і кому він знадобиться – читайте далі.

 

Зміст:

  1. Що таке Google Meet
  2. Відеоконференція від Google – історія розвитку
  3. Огляд онлайн сервісу Google Meet
    1. Переваги Гугл Міт
    2. Недоліки Гугл Міт
  4. Вартість і тарифи Гугл Міт
    1. Особливості для користувачів G Suite включають в себе
  5. Відмінності Google Meet і Hangouts
  6. Zoom і Google Meet – що краще
  7. Створення відеоконференції: покрокова інструкція
    1. Як запросити учасників на конференцію в Гугл Міт
    2. Відео-огляд Google Meet

 

Що таке Google Meet

Люди, у яких є пошта Гугл, вже напевно бачили повідомлення про появу нового сервіс Google Meet. Забезпечення, раніше відоме як Google Hangouts Meet, створено для того, щоб люди з різних місць могли приєднатися до однієї і тієї ж віртуальної зустрічі. А також спілкуватись або обмінюватися відео.

Відеоконференція від Google – історія розвитку

У травні 2013 року на ринок вийшов сервіс Google Hangouts. Він поєднував у собі функціонал месенджера і можливість організовувати відеоконференції. Тоді один сервіс замінив відразу кілька програмних забезпечень – Google Talk і Google+. Головною перевагою Hangouts була можливість створювати групові відеоконференції до 10 осіб. У текстовому чаті взаємодіяти могли до 100 користувачів.

У 2017 році Гугл розділив сервіс на дві категорії – Hangouts Chat (текстові повідомлення) і Hangouts Meet (аудіо- і відеоконференції). Широкого поширення вони не отримали, тому що спочатку були спрямовані на корпоративне використання. Доступ до Hangouts Meet отримували за платне підключення або власники G Suit.

В кінці 2019 року з’явилася офіційна інформація про те, що компанія не планує розвивати Google Hangouts, а буде запускати більш якісну новинку – Google Meet.

У квітні 2020 року, у відповідь на COVID-19, Google Meet стала безкоштовною для всіх користувачів, що викликало спекуляції щодо майбутнього Google Hangouts. Це не означає, що старий додаток пропаде назавжди. Ним все ще можна спокійно користуватися, дата його повної зупинки ще не анонсована.

Негласна мета запуску проекту – створення гідної конкуренції для популярного Zoom. Все говорить про те, що так і станеться. Використання Meet виросло в 30 разів в період з початку 2020 року і до квітня. 100 мільйонів користувачів у день отримують доступ до Meet. Для порівняння: кількість щоденних користувачів Zoom – 200 мільйонів (дані за останній тиждень квітня).

Огляд онлайн сервісу Google Meet

Створювати Відеозустрічі можуть всі, у кого є акаунти Gmail або користувачі G Suit.

Переваги Гугл Міт

  • Синхронізація з контактами в гугл-акаунті.
  • Прив’язка до гугл-календаря. Ви побачили важливу подію і тут же можете створити конференцію з цього приводу, запросивши людей зі списку контактів. Дзвонити тепер можна в один клік.
  • Приєднуватися можна як через браузер, так і через додаток для Android або iOS.
  • Спільне використання екрану для надання документів, електронних таблиць або презентацій.
  • Зашифровані дзвінки між всіма користувачами.
  • Оскільки Meet запускається в Chrome і інших браузерах, не вимагаючи застосування або плагіна, в ньому менше неточностей, ніж в сервісах відеоконференцій, що вимагають настільного додатку.
  • На екрані можуть відображатися 16 учасників в режимі «Мозаїка».

Недоліки Гугл Міт

Всі учасники повинні мати обліковий запис Google – головна умова використання сервісу. Є деякі обмеження для безкоштовного користування – до кінця 2020 року тривалість відеозустрічей буде не більше 60 хвилин.

Вартість і тарифи Гугл Міт

Безкоштовна версія доступна всім, у кого є акаунт в Google. Безкоштовні виклики Meet можуть мати тільки один хост і не більше 100 учасників.

Переваги платної версії доступні користувачам G Suite. Тобто окремого рахунку для сервісу немає. Гугл славиться своєю активною інтеграцією одного сервісу в інший, і Meet не став винятком.

Особливості для користувачів G Suite включають в себе:

  1. Розширену кількість учасників: G Suite Basic – до 100 учасників на дзвінок; G Suite Business – до 150 для користувачів; G Suite Enterprise – до 250 учасників.
  2. Є можливість дзвонити на конференції за допомогою телефонного номера.
  3. Телефонні номери для користувачів редакції G Suite Enterprise захищені паролем.

Відмінності Google Meet і Hangouts

Google Meet підтримує до 100 учасників, в той час, як Hangouts підтримує дзвінки до 10 людей. Гугл Міт спочатку розроблявся, як корпоративна версія Hangouts, тому сервіс ідеально підійде для компаній і навчальних закладів. Він багато в чому зручніше старого додатку: Відеозустріч можна почати буквально за кілька секунд, використовуючи календар або пошту. Простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс – теж одне з основних поліпшень.

В результаті, ми маємо два додатки для відеодзвінків від Google. І якщо Hangouts відходить в минуле, так і не отримавши помітну популярність, то новий сервіс претендує на звання лідера.

Якщо відкрити Довідку Google про те, як перейти з класичної версії на нову, то стане ясно – ніяких складних маніпуляцій не потрібно здійснювати. Просто відкрийте Meet і починайте роботу. Як почати свою першу конференцію – читайте далі.

Zoom і Google Meet – що краще

Meet і Zoom дуже схожі. У них зручно організовувати спільну роботу, ділитись екраном і створювати кімнати обговорення. Обидва сервіси підтримують виклики. Велика різниця в загальній ціні і максимальній кількості учасників, які можуть приєднатися до зустрічі. Ось порівняння найважливіших функцій.

 ZoomGoogle Meet
ВартістьЄ три види пакету підписок, від 15 до 20 доларівСам сервіс безкоштовний, додаткові функції доступні з платним аккаунтом G Suite
Кількість учасниківУ платній версії – від 250 до 500, в залежності від тарифу. Безкоштовно – до 50.Для користувачів G Suite – до 250 чоловік, звичайним користувачам – до 100.
Інтеграція з поштою OutlookGmail, Outlook

Детальніше про інші сервіси для онлайн зустрічей і віддалену роботу читайте в нашій статті «5 найпопулярніших програм для онлайн конференцій».

Створення відеоконференції: покрокова інструкція

Є три основних способи створити відеозустріч:

  • Запланувати через Гугл-календар;
  • Створити конференцію через Гугл-пошту;
  • Зайти на Meet.

Процес приблизно однаковий і зрозумілий. Тому розглянемо коротку інструкцію, як створити конференцію в Гугл Міт.

  1. Зайдіть на сайт https://meet.google.com
  2. Натисніть кнопку Створити.
  3. Додайте користувачів (як це зробити – читайте нижче).

Вітаю, тепер ви – модератор зустрічі і можете управляти процесом. А ось і кілька фішок, які будуть вам корисні.

Тут є швидкі клавіші:

  • ⌘ / Ctrl + E – команда відключити камеру
  • ⌘ / Ctrl + D – активувати або вимкнути мікрофон
  • Shift + ⌘ / Ctrl + Alt + A, потім S – побачити, хто зараз говорить
  • Shift + ⌘ / Ctrl + Alt + A, потім I – повна інформація про стан відеозустрічі.

Ви можете видаляти і додавати учасників, ділитися файлами та текстовими повідомленнями.

Цікава можливість – використання субтитрів. Розроблено спеціально для людей з проблемами слухового апарату. Корисна річ для інклюзивних ВНЗ. Правда, зараз вони працюють тільки для англійської мови.

Як запросити учасників на конференцію в Гугл Міт

Спосіб 1. Поділіться кодом зустрічі. Для цього потрібно лише натиснути кнопку Копіювати дані – і код відеозустрічі вже у вас в буфері обміну. Залишилося тільки відправити його іншому учаснику.

Спосіб 2. Запрошуйте людей по пошті. Натисніть Додати і введіть електронну пошту, потім натисніть Запросити.

Спосіб 3. Доступний для користувачів G Suite. Брати участь в конференції люди можуть в режимі телефонного дзвінка за номером абонента. Потрібно зробити наступні кроки: Додати – Дзвінок – введіть номер телефону.

Відео-огляд Google Meet

А тепер закріпимо матеріал за допомогою відео, де ми:

  • заходимо на сайт,
  • створюємо зустріч,
  • запрошуємо учасників,
  • тестуємо чат для обміну повідомленнями,
  • перевіряємо, як підключитися до існуючої відеозустрічі і завершувати зустріч.

 

Comments



Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74