Logo

Оренда залу для презентацій

UBI Конференц Хол пропонує в оренду зали для проведення презентацій в Києві площею від 30 до 900 кв.м.

Зали для презентацій готові прийняти від 10 до 500 осіб в залежності від формату і розсадки гостей.

Оренда залу для презентації доступна на 5 майданчиках SHOW, FUSION, SPACE, CO-WORKING, STUDY.

Ціна оренди залу для презентації включає все необхідне обладнання для комфортного і успішного проведення заходу.

UBI Конференц Хол «SHOW»

UBI Конференц Хол «SHOW» це сучасний простір для проведення презентацій в Києві.

Оренда залу для презентацій розрахована на проведення заходів з кількістю учасників до 200 осіб.

Схема зала для корпоратива

Схема Конференц Холу «SHOW»:

  1. КЛУБНА зона
  2. ШАТЕР
  3. ТЕРАСА

Місцерозташування:

Україна, м. Київ, вул. Дорогожицька, 8 (7-й поверх).

КЛУБНА зона

Зал для презентацій «SHOW»

Загальна площа – 300 кв. м.

Вміщує від 50 до 200 чоловік, в залежності від формату заходу.

У вартість оренди залу входить:

  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Стільці (білі, пластикові) в кількості 80 штук.
  • Дизайнерські меблі (виробництво Італія) - дивани, столи.
  • Декор з підсвіткою (виробництво Італія) – троянди, тюльпани та ін.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.

Додатковий комфорт і успіх презентацій забезпечать:

  • Wi-Fi - бездротовий, надійний і високошвидкісний доступ до Інтернету в будь-якій точці майданчика;
  • Bosch Acoustic System - якісний звук професійної вбудованої акустичної системи;
  • Можливість оренди декількох залів для проведення різних форматів заходів або для декількох груп учасників;
  • Можливість вигідно організувати кава брейк, фуршет, банкет для учасників заходу при оренді приміщення;
  • Можливість обладнати зал додатковими необхідними технічними рішеннями - сцена, подіум і інше.
UBI Конференц Хол «FUSION»

UBI Конференц Хол "FUSION» це сучасний простір для проведення презентацій в Києві.

Оренда залу для презентацій розрахована на проведення заходів з кількістю учасників до 500 осіб.

схема-428x297_2

Схема Конференц Холу «FUSION»:

  1. ВИСТАВКОВА зона
  2. WELCOME зона

Місцерозташування:

Україна, м. Київ, вул. Дорогожицька, 8 (5-й поверх).

ВИСТАВКОВА зона

Зал для презентацій «FUSION»

Загальна площа – 645 кв. м.

У вартість оренди залу входить:

  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Колонки (АС активна, JBL + мікшерний пульт Soundcraft EPM) - 1 комплект.
  • Проектор Epson (5000 Lm світловий потік) - 2 шт.
  • Екран (200х300 см) – 2 шт.
  • Мікрофон бездротовий ручний - 2 шт.
  • Стільці- 150 шт.
  • Сцена (3х4 кв.м) – 1 шт.
  • Швидкісний Wi-Fi.

При необхідності зону можна обладнати:

  • Подіумною конструкцією.
  • Сценой.

Зал обладнаний стаціонарним гардеробом.

Додатковий комфорт і успіх презентацій забезпечать:

  • Wi-Fi - бездротовий, надійний і високошвидкісний доступ до Інтернету в будь-якій точці майданчика;
  • Bosch Acoustic System - якісний звук професійної вбудованої акустичної системи;
  • Можливість оренди величезного єдиного простору, який можна адаптувати для проведення різних форматів заходів в залежності від ваших побажань;
  • Стильна WELCOME зона для привітання і реєстрації учасників заходу, обладнана плазмовим екраном і стійкою реєстрації;
  • Можливість вигідно організувати кава брейк, фуршет, банкет для учасників заходу при оренді приміщення;
  • Можливість обладнати зал додатковими необхідними технічними рішеннями - сцена, подіум і інше.
UBI Конференц Хол «SPACE»

UBI Конференц Хол «SPACE» це сучасний простір для проведення презентацій в Києві.

Оренда залу для презентацій розрахована на проведення заходів з кількістю учасників до 500 осіб.

Схема зала для презентаций

Схема Конференц Холу «SPACE»:

  1. ACTION зона
  2. COFFEE зона

Місцерозташування:

Україна, м. Київ, вул. Дорогожицька, 8 (6-й поверх).

ACTION зона

Зал для презентацій «SPACE»

Загальна площа – 800 кв. м.

Вміщує від 200 до 500 осіб, в залежності від формату заходу.

У вартість оренди залу входить:

  • Стільці (білі дерев'яні) в кількості 300 штук.
  • Колонки (АС активна, JBL EON 615 + мікшерний пульт Soundcraft EPM) - 1 комплект.
  • Проектор Epson (5000 Lm світловий потік) - 2 шт.
  • Екран (200х300 см) – 2 шт.
  • Мікрофон бездротовий ручний (Sennheiser, AKG) – 2 шт.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.

Додатковий комфорт і успіх презентацій забезпечать:

  • Wi-Fi - бездротовий, надійний і високошвидкісний доступ до Інтернету в будь-якій точці майданчика;
  • Bosch Acoustic System - якісний звук професійної вбудованої акустичної системи;
  • Можливість оренди величезного єдиного простору, яке можна адаптувати для проведення різних форматів заходів в залежності від ваших побажань - організація зони відпочинку, місця для інформаційних стендів;
  • Зручна COFFEE зона для неформального спілкування за чашкою кави протягом всього заходу, обладнана мобільного барною стійкою;
  • Можливість вигідно організувати кава брейк, фуршет, банкет для учасників заходу при оренді приміщення;
  • Можливість обладнати зал додатковими необхідними технічними рішеннями.
UBI Конференц Хол «CO-WORKING»

UBI Конференц Хол "CO-WORKING» це сучасний простір для проведення презентацій в Києві.

Оренда залу для презентацій розрахована на проведення заходів з кількістю учасників до 80 осіб.

Схема Коворкинга

Схема Конференц Холу «CO-WORKING»:

  1. WELCOME&LOUNGE зона
  2. КАБІНЕТИ / ПЕРЕГОВОРНІ / КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ
  3. COFFEE зона

Мобільні перегородки дозволяють організувати робочий простір по вашому запиту.

Місцезнаходження:

Україна, м Київ, вул. Дорогожицька, 8 (3-й поверх).

ПЕРЕГОВОРНІ КІМНАТИ

Зал для презентацій «CO-WORKING»

Площа – від 25 до 55 кв. м.

У вартість оренди залу входить:

  • Шкіряні крісла.
  • Круглий стіл.
  • Плазма.
  • Фліпчарт.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
КАБІНЕТИ

Зал для презентацій «CO-WORKING»

Площа – від 30 до 41 кв. м.

У вартість оренди залу входить:

  • Комфортні крісла і індивідуальні столи.
  • Вбудований екран.
  • Вбудований проектор.
  • Фліпчарт.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
ЗАЛИ НАРАД

Зал для презентацій «CO-WORKING»

Площа – від 35 до 55 кв. м.

У вартість оренди залу входить:

  • Комфортні крісла і столи.
  • Фліпчарт.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛИ

Зал для презентацій «CO-WORKING»

Площа – від 71 до 126 кв. м.

У вартість оренди залу входить:

  • Стільці.
  • Вбудований екран.
  • Вбудований проектор.
  • Фліпчарт.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.

Додатковий комфорт і успіх презентацій забезпечать:

  • Wi-Fi - бездротовий, надійний і високошвидкісний доступ до Інтернету в будь-якій точці майданчика;
  • Bosch Acoustic System - якісний звук професійної вбудованої акустичної системи;
  • Зручна WELCOME & LOUNGE зона для привітання і реєстрації, поєднана з комфортною зоною відпочинку для учасників заходу та обладнана стійкою reception, гардеробом, м'якими пуфами і скляними журнальними столиками;
  • Затишна COFFEE зона для проведення кава-брейків та фуршетів, обладнана барними стільцями і столами, необхідним посудом, кулером, кава-машиною, термопотом;
  • Можливість організувати робочий простір по вашому запиту, використовуючи мобільні перегородки;
  • Можливість вигідно організувати кава брейк, фуршет, банкет для учасників заходу при оренді приміщення;
  • Можливість обладнати зал додатковими необхідними технічними рішеннями.
UBI Конференц Хол «STUDY»

UBI Конференц Хол «STUDY» це сучасний простір для проведення презентацій в Києві.

Оренда залу для презентацій розрахована на проведення заходів з кількістю учасників до 80 осіб.

Схема зала для тренинга

Схема Конференц Холу «STUDY»:

  1. КОНФЕРЕНЦ ЗАЛ
  2. НАВЧАЛЬНИЙ КЛАС №1
  3. НАВЧАЛЬНИЙ КЛАС №2
  4. ГАЛЕРЕЙНО-ВИСТАВКОВА зона
  5. COFFEE зона
  6. WELCOME&LOUNGE зона

Місцерозташування:

Україна, м. Київ, вул. Н. Василенко, 7 (М. Берестейська).

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ

Зал для презентацій «STUDY»

Площа – 75 кв. м.

Вміщує до 55 осіб.

У вартість оренди залу входить:

  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Проектор Panasonic, Wi-Fi, 3000 Lm.
  • Моторизований проекційний екран DRAPER (155х115).
  • Кімната для синхронного перекладу.
  • Фліпчарт.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.
НАВЧАЛЬНИЙ КЛАС №1

Зал для презентацій «STUDY»

Площа – 72 кв. м.

Вміщує від 20 до 60 осіб, в залежності від формату розсадки гостей.

У вартість оренди залу входить:

  • Стільці та індивідуальні столи.
  • Проектор Panasonic, Wi-Fi, 3200 Lm.
  • Проекційний ручний екран DRAPER (220х165 см).
  • Фліпчарт.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет Wi-Fi.
НАВЧАЛЬНИЙ КЛАС №2

Зал для презентацій «STUDY»

Площа – 50 кв. м.

Вміщує від 10 до 30 осіб, залежно від формату розсадки гостей.

У вартість оренди залу входить:

  • Стільці та індивідуальні столи.
  • Проектор Panasonic, Wi-Fi, 3200 Lm.
  • Проекційний ручний екран DRAPER (220х165 см).
  • Фліпчарт.
  • Вбудована акустична система Bosch.
  • Бездротовий доступ до мережі інтернет – Wi-Fi.

Додатковий комфорт і успіх презентацій забезпечать:

  • Wi-Fi - бездротовий, надійний і високошвидкісний доступ до Інтернету в будь-якій точці майданчика;
  • Bosch Acoustic System - якісний звук професійної вбудованої акустичної системи;
  • Зручна COFFEE зона для проведення кава-брейків, фуршетів і бізнес-ланчів, обладнана стільцями, столами, кольором;
  • Простора WELCOME & LOUNGE зона для привітання і реєстрації поєднана з комфортною зоною відпочинку для учасників заходу, обладнана стійкою Reception, гардеробом, м'якими пуфами і скляними журнальними столиками;
  • Можливість вигідно організувати кава брейк, фуршет, банкет для учасників заходу при оренді приміщення;
  • Можливість обладнати зал додатковими необхідними технічними рішеннями.
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

ОРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГУ

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

Банкети, фуршети, кава-брейки, бізнес-ланчі та інші формати харчування.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСФЕРУ

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

Комфортабельна доставка гостей та учасників до місця проведення заходу.

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

Світлове обладнання, звукове та сценічне обладнання. Конференц обладнання. Меблі (стільці, столи та ін.).

ДЕТАЛЬНІШЕДЕТАЛЬНІШЕ

Розрахувати вартість оренди

Ви хочете орендувати конференц зал? Заповніть форму і наш менеджер зв’яжеться з Вами протягом 10 хвилин.

Дізнатися вартість
Розрахувати вартість event проекту

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

Кiл-сть днiв

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

Розрахувати вартість оренди

Кількість учасників

Тип заходу

Додаткові послуги

Дата

К-сть днів

Контактна інформація

Угода на обробку персональних даних

UBI Конференц Холл
м. Київ

м. Київ, вул. Миколи Василенка, 7

(044) 451 92 74